Jag är trött på allt matrelaterat gnäll

Aaah, jag bet just i världens godaste äpple! Blodrött, saftigt, krispigt och kallt. Tänkte att ni ville veta... Hehe!

Idag var det iaf jullunch i skolan, och även om jag kom helt oförberedd så gick det sjukt bra!

Lunch:
2 köttbullar
2 prinskorvar
1/2 ägg
lite janssons frestelse och rödbetssallad
grönsaker

Om det här hade varit för ett halvår sedan hade jag bara störtat ut genom dörren och sprungit hem på direkten - kul liv och sådär - men inte idag. Jag klarade det! Och även om det kanske blev lite för lite, så känner jag bara - screw that!
Btw, gud vad jag stör mig på alla kräsna idioter som klagar på skolmaten här. Den är sällan väldigt dålig, och jag känner för att kasta ris i ansiktet på alla bortskämda ungar som gnäller. Hallååå, barn runt om i världen svälter ihjäl varje dag och ni klagar på för varmt vatten och överstekta korvar! Det är väl klart att skolans köttbullar inte kan vara som de din farmor lagar hemma?! Vad tusan tänker du med människa?! Aaargh. Så galet irriterad...........
Kemiprovet förut... Jag vet inte hur det gick! Måste seriöst få mvg, för annars vet jag inte vad jag gör!

"Det löser sig." sa kemisten och stoppade huvudet i svavelsyran!

Och jag ska också börja prata med mina korvar. Hehe!




Kommentarer
Postat av: hanna

Du klarar säkert provet! Och roligt skämt förresten, haha.

2011-12-20 @ 16:52:12
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: Elin

Där ser du - framsteg!!! De kommer, även om de känns avlägsna och svåra att se.



Det är just det, det är en sån förbannad kamp, ändå fortsatte vi, tills vi till slut "lyckades" och sedan var fast där. Det är helt sjukt hur vi lyckats med det här.



Är du klar med alla julklappar nu?

Mår inte alltför toppen..

kramar

2011-12-22 @ 00:00:06
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0