Lots of love

Efter en väldans massa julstök med syster och mami hela kvällen känns inte julen så fasligt långt borta ändå.
Julgran, tomtar, stämmningsmusik, pepparkakor, julpynt och en massa massa skimmer överallt. Det är bara snö som saknas nu! Snälla snö jag ber dig, fall!
Naglarna blev nyss mörklila och nu ska jag hoppa i säng innan jag kollapsar över historiauppgiften.
Imorgon är det den sista dagen i skolan innan lovet, och det känns så himla overkligt på något sätt. Jag tänker på avslutningen förra året. Då min älskade darling flyttade ifrån mig, och på förra julafton som gick ut på att äta så lite som möjligt. Den nattens ångest var verkligen att dö för! Eller inte... 
Men vad deprimerande!
Förövrigt imorgon ska jag träffa min psykolog, hinna julshoppa med syster och gå ut med bästis på kvällen! Superroligt, och jag är taggad till tusen! Maha! Hoppas bara att jag hinner träffa Boyfrind en sväng innan också, för jag har seriöst abstinens...

Tjock men glad!

Lots of love! 





 



Kommentarer
Postat av: camilla

jag hoppas din dag blir fantastsik:D

grymt gjort med julbordet också:) längtar tills jag ska få skinka:D



Haha du de e äckelvder här med :/ vill också ha snö:D

Vad skoj med två julaftnar :D jag ska fira med familj + släkt:D

Jag har inget lov direkt :/ men är ledig fram till 4 januari:D hur länge e du ledig?

Tänker på dig massor:) kraam och puss<3

2011-12-21 @ 09:34:28
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: S

visst är julen mysig!:)

2011-12-21 @ 11:52:03
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0