Chokladmuffinspanik

Men kul.
På fredagarna brukar vi alltid fika med vår miljökunskapslärare på lektionen, och idag åt alla andra enorma chokladmuffins - jag drack cola light.
Gud, jag ville så himla gärna vara normal och ta en jag med, men det gick verkligen inte.
Jag blir rädd för mig själv.
Panikångest i skolan.
Trycket över hjärtat kom så oväntat.
Lämnade de andra, men sjönk ner på golvet igen alldeles för tidigt. Hann inte fly. Mamma. Jag måste prata med mamma. Då börjar skakningarna. Mina vänner lyckades lugna ner mig i tid, men gud vad jag skämdes. Så jävla onormalt. Flera av killarna i klassen såg mig. Mina tårar och min panik. De måste ha trott att jag var dum i huvudet.
Jag är dum i huvudet.



Kommentarer
Postat av: hanna

Du är inte dum i huvudet!

2011-12-02 @ 22:08:53
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0