I'm hoping for this year sweethearts

Det här är verkligen helt galet, och jag vet inte ens vad jag ska skriva...
Gud, ett helt år, tolv freaking månader och trehundrasextiofem dagar har gått sedan förra nyårsafton, och det känns så himla avlägset, även om några av mina absolut sista klara minnen är kvar från den kvällen. Jag vägde ungefär som jag gör nu, och var helt inne i den andra världen, men det fanns fortfarande andra saker som var viktigare i mitt liv. 2011 skulle jag klara det. Jag lovade mig själv, och höll det jag hade lovat. 2011 blev det absolut värsta och bästa året i mitt liv, för även om jag var nere i helvetet, så blev det här året som jag skulle lära känna mig själv. Jag kan mig själv. Jag är trygg i mig själv, och även om jag hatar mitt eget utseende, så skulle jag aldrig vilja byta bort mitt liv mot någon annans. Jag älskar mitt liv, och jag älskar den jag är på insidan.

Jag hoppas verkligen på det här året, och jag hoppas på alla er bloggisar därute! Ni klarar allt om ni bara bestämmer er för det, så snälla, lova att inte göra fel val. Och nyårslöften kan slänga sig i väggen!!! Jag är bombsäker på att de bringar otur.

Tänker på er!! Och jag älskar er så himla mycket! Vilket förövrigt är helt sjukt, men tanke på att jag aldrig träffat er... Hehe!

Men iaf, nu måste jag springa iväg och sminka mig innan jag kommer alldeles försent! Rörigt inlägg, men jag är stressaaad!

Waaah, puss!


Kommentarer
Postat av: hanna

Gott nytt år på dig!

2012-01-01 @ 00:26:54
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0