Hysterisk tjej

Jag vet, det vore inte första gången! Och - jag tror att jag missbrukar det ordet ganska ofta... Hehe!
Men, kan inte skriva vad det är än! Paniiik!

Allvarligt talat, jag är besatt av parfymer. Gud, om en kille doftar gott så faller jag pladask.
Boyfriend... Ja han är perfekt.
Nej men usch vad tröttsam jag är. Lovar att inte tjata om honom mer nu!

Det här är alla mina grymma parfymer som jag har hos Mami.
Vilken är eran favorit?
Jag älskar mina två Escada. Gaaah! Dreglar som en... Eeeh, dreglar som bara Mary-Kate kan göra! Otroligt charmigt drag, jag vet, och jag är besatt av nagellack också.
Det är inte bra att vara besatt av saker. Och det är absolut inte bra att vara besatt av andra människor! (Note to self.)


Kommentarer
Postat av: S

sv: du bloggar om intressanta saker och roliga , gillar din blogg jätte mycket! antar att din kille är väldigt snygg också hhehe;)

är också besatt av parfymer haha, mina favvosar är så klart britney spears radiance och christina aguilera by night och Escada sen mååånga flera. japp bor ganska norrut, synd det som är så mysigt med snö hehe, men det kommer säkert hos dej snart också!



ta hand om dej och massor med kramar<3

2011-12-11 @ 20:30:20
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: hanna

Oh, escadas parfymer är såå goda!

2011-12-11 @ 21:06:58
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: Sara

hej. jag heter Sara och hade en blogg som hette flowerbabies.blogg.se förut som jag var tvungen att ta bort när jag blev inlagd. Du kanske inte kommer ihåg mig men jag vet att vi har haft lite kontakt i kommentarsfälten. Jag är iallafall inlagd på scä nu och har börjat en multifamily-terapibehandling tillsammans med sex andra tjejer. Vi har en blogg tillsammans där vi skriver om vår kamp för att bli friska, följ den gärna!

multitjejer.blogg.se

Kramar Sara

2011-12-11 @ 21:22:14
URL: http://multitjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0