Going bananas!

Aaargh, detta är ju helt sinnessjukt! Jag har inte kunnat blogga på flera dagar här? 

Anyway. Jag har en pojkvän. Tänkte att ni ville veta. Antar att jag får kalla honom Boyfriend? Ibland är jag så sablans smart och originell. Hehe! 
Han är världens gulligaste. 

Förövrigt så är jag galet sugen på pizza och har fått tillbaka min älskade telefon. Tror inte ens att jag sagt att den varit på lagning? För tredje gången?! Tusan också...
Pizza! Ska be Mami köpa med sig det hem i helgen.

Imorgon är jag ledig, och då ska jag ut och s p r i n g a. Men var inte oroliga! Jag tänkte trycka i mig några extra pepparkakor efteråt.

Ta hand om er snuttor!




Kommentarer
Postat av: S

måste bara säga att du bloggar på ett så bra och speciellt sätt! kul med en Boyfriend ;P

kram

2011-12-08 @ 00:07:26
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: josefine

åh men grattis!! <33

2011-12-08 @ 10:29:17
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: camilla

Har saknat dig o ditt bloggande ska du veta:D heja för att mobilen håller denna gången hihi :)



ÅÅ så mysigt att du har kille hihi :)e nyfiken på om han bor i ua? hur gammal osv?:D



Hoppas de blir en trevlig löprunda i detta väder:O springer du långt? jag ska också ladda med ett gäng pepparkakor innan träningen idag:D



ååå absolut :D vi kommer ha massor att prata om hihi :D



Massa kärlek<3

2011-12-08 @ 14:18:07
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: ingrid

Grattis till pojkvännen;) Kram!

2011-12-09 @ 17:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0