Christmas cosiness with candles and spicy wine

Ska springa iväg och laga tacos till mig, min syster, Daddy, bästis och två andra nära vänner nu. Så himla gott!
Kom precis hem med pepparkakor, cola light, mandlar och en massa glögg! Killarna tyckte att vi skulle testa något nytt, så vi chansade på chili-mandarin och äpple-kanelsmakerna. Gud, jag måste kolla så att vi har russin också! Annars är det dags att gräva ner sig. Hehe!
Ikväll blir det alltså tacos, skräckfilm med mitt julgodis till, och imorgon ska jag och några vänner iväg till en julmarknad.
Har verkligen noll julkänsla och det känns hemskt! Aaargh. Hur gör ni för att komma i rätt stämmning??
Måste köpa presenter till syster också... 
Ge mig snö och kyla!

Ha en supermysig kväll nu gullungar!

Mitt julgodis: Russin, mandlar, pepparkakor och glögg. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0