Favorite breakfast

Mitt absoluta favoritmål på hela dagen är frukost. Jag bara älskar det! Glupsk som jag är... Haha!
Är förövrigt en väldig periodare med allt och för tillfället så har jag totalt snöat in mig på vaniljyoghurt med min galet goda fruktmüsli till. Smaskigt värre!

Gud, måste verkligen passa på nu när jag är hemma, för frukosten på Östra är... Ja, alltså inte för att jag är kräsen när det gäller mat eller så, det är jag verkligen inte! Men, den är inte vad jag hade valt...
Vi får ofta fil, och jag avskyr fil. Fil är en av de få saker som jag verkligen inte tycker om. Himlans sablar också. Ibland får vi jordgubbssylt och cornflakes till, och då är det väl okej, men när vi bara får naturell müsli... Gooosh, det är plågsamt! Så som jag skrev, måste passa på imorgon och på måndag. Hähäää!

Och om ni inte har smakat på den här grymma müslin - gör det! Russin, banan, papaya, aprikos och ananas tror jag det är i. Kan det bli bättre?!

Vilket är erat favoritmål och vad äter ni helst till frukost?? Jag behöver lite inspiration här känner jag!


Kommentarer
Postat av: Lina

frukost är min absoluta favoritmåltid också! det är den måltiden med minst ångest hehe :)

2011-08-13 @ 22:16:00
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: clarisse

Jag har ingen favoritmåltid. Alla måltider är ångest för mig. Men minst gillar jag nog frukosten, har svårt att äta själv (och min pojkvän sover längre än mig) och dessutom att äta precis när man vaknat är inte kul.



Vad jag brukar äta till frukost, om jag gör det, är minikeso, skivat äpple och massor med kanel.

2011-08-14 @ 18:47:28
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com
Postat av: Anonym

pannkakor <3 toast <3 fruktmusli <3 kokt ägg och kaviar <3



ahaha

2011-08-15 @ 08:47:59
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0