Attans sablar också!

Det är en megastor geting på mitt rum som verkligen vägrar att flyga ut, och den driver mig till vansinne med sitt surrande! Kul, verkligen jättekul...

Igår var det däremot himlans kul, för då var jag ute med Melanie för första gången! Hon fyller år idag, så vi fick vänta tills klockan blev tolv exakt innan vi fick komma in någonstans. Haha! Älskar verkligen den tjejen.
Det var förresten tjugoårsgräns (hehe) och därför väldigt få i vår ålder där, men det var nästan bara skönt eftersom det hade varit hemsk jobbigt att träffa en massa människor som jag känner och väga ungefär hundra kilo mer än sist jag såg dem...eeeeh hehehehee!

Men nej, nu jäklar går jag och hämtar flugsmällarn!! Arrrgghh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0