Att behöva barnvakt

Lunchen och vägningen på Östra idag gick verkligen väldans bra! Är ganska nära min idealvikt nu, så blev äntligen av med den sista näringsdrycken och det känns så himla skönt! Woho!
Förövrigt idag så har jag sprungit runt på stan med lilla Mami, smakat yoghurtglass för första gången (blev helt förälskad!) och varit på superbra humör. Heja mig!  

Håller på att packa just nu, för jag ska bo hos mormor och morfar i två dagar, och sen hos farmor i två eftersom varken Mami eller Daddy kan vara hemma med mig den sista veckan innan jag ska tillbaka. Kul att vara arton och ändå behöva barnvakt...Haha!

Hoppas ni har det bra gullungar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Lämnar ett litet avtryck här, hittade din blogg idag. :)

Jag hoppas hoppas att du vågar stå på dig nu, inte fuska med maten, ner vill du ju inte, right?

och barnvakten är ett helvete men ett helvete som också ska ta en ifrån det andra helvetet man levt i så länge. Jag har tyvärr inte heller frisknat tillräckligt för att slippa jag heller, men det går, långsamt kanske, men det går.

kramar

2011-08-08 @ 23:28:55
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Juliet

re: jag äääälskar matlagningprogram. ♥ vilket är din favvo?

2011-08-09 @ 02:52:56
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: Linnie

Åh du är så duktig!! :D <3

2011-08-09 @ 03:01:23
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com
Postat av: gaia

hej!

alltså GRYMT jobbat tjejen, jag är sjukt stolt över dig. bara att köra på, fullt jävla ös. Jag lyckas följa matschemat exakt och är så glad över det. men det tog tid såklart, jag mesade en hel del i början: tog i underkant, lite för lite smör på mackan, valde bara mackor ist för risifrutti och annat. men nu sen ett bra tag så har jag följt det och varierat mig. för hur kul blir det egentligen när man ska äta så kontrollerat och bara vissa saker?! usch, nä så ska jag aldrig göra mer. men det tar ju såklart tid tills man kan lita på det. och det kan man verkligen, när kroppen stabiliseras så märker man ju inte av förändingar. det där med halsen- det gick över efter två dagar- dvs. man hörde vad jag sa. haha..sjukt! jobbigt att inte kunna prata liksom. men skönt att det inte var halsfluss så jag hade behövt ta pencillin ;} haft det bra annars? vad har du hittat på nu i sommar? själv har jag jobbat endel och träffat lite vänner och varit ute någongång. hade bland annat trerätters hos mig med min bästa vän elin och sen gick vi ut. så mysigt! sådana saker kan man leva på länge känns det som. ha det GRYMT nu! KRAM <3

2011-08-09 @ 08:30:03
URL: http://gaiapadovan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0