Vitlöksbröd och påskpyssel

Åh, mamma värmer vitlöksbröd... VITLÖKSBRÖD!! Gaaah, har jag sagt att jag fullkomligt älskar vitlöksbröd?!
Men det är bara att bita ihop.

Dagens intag:

- Ett äpple
- Väldigt lite pasta med sweetchilisås
- Vegetarisk pastagratäng
- Två knäckebröd med smör och ost

Imorgon kväll ska jag och några vänner träffas och påskpyssla! Hur mysigt är inte det!? Måla gulliga små påskägg och rita supersöta påskteckningar är så JAG. Känner mig som ett litet barn igen och jag älskar det verkligen! Hihi.
Dessvärre ska vi fika också, men är så äckligt trött på att tvingas undvika situationer som innebär att jag måste äta tillsammans med andra så nej, jag ska banneimig klara av det här! Imorgon ska jag för en gångs skull vara normal. JA. Tänker påskpyssel.

Nu ska jag kolla på Du är vad du äter.
Det är verkligen äckligt vad många bra program det är på torsdagar? Crap! Jag som borde plugga.





Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va mysigt det låter!

2011-04-14 @ 20:57:29
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Linnie

ååh vitlöksbröd! kan ju vara bland de godaste som finns! FÖÖÖÖR GOTT :O

2011-04-14 @ 22:25:53
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

det är ganska härligt att du trotsar fika-ångesten och bestämmer dig för att ha kul med dina vänner ändå. hoppas det blir en fin kväll!

2011-04-15 @ 11:05:28
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0