Vågberoende

Jag fullkomligt AVSKYR min våg. Hatar den verkligen av hela mitt hjärta och över allt annat!
Fattar ni att jag inte ens kan dricka vatten ibland på kvällarna bara för att jag är rädd för att vågen kommer att visa något hekto mer på morgonen?! Det är ju helt sinnessjukt. Vansinnigt. Känner för att kasta ut den! NU.

Orka att hela dagen ska bli förstörd bara för att den där sablans saken inte känner för att visa rätt siffror?! Nej fy! Nu är jag förbannad på riktigt! Jag måste lägga av. AAARGGGH!
Men jag kan inte. Måste ju veta! På morgonen, före lunch, efter lunch, på kvällen. JAG. MÅSTE. VETA!
Fast nej, det här funkar inte. Från och med imorgon får jag bara väga mig två gånger om dagen. HÖGST. Okej?! Bra!

Hur ofta brukar ni väga er??

Update: Syster konfirmeras nästa helg så mamma diskuterar tårtor med mormor i telefon. KUL.
(Tur att jag har sovmorgon imorn.) Tänk positivt!



Kommentarer
Postat av: Abby

Jag väger mig en gång i veckan. Jag klarar inte av oftare än så.

2011-04-25 @ 22:35:05
URL: http://adelgazo.blogg.se/
Postat av: Ana perfect

ag har publicerat ett inlägg som jag tycker att du ska titta på! Jag vill verkligen veta vad du vill läsa mer om i min blogg :) det är så svårt att veta så hoppas du har något som du verkligen tycker jag borde skriva mer om!



Hur är det annars? Går det bra? Hoppas det! :)

2011-04-26 @ 15:27:09
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: F

Jag väger mig en gång om dagen på morgonen. På så sätt kan jag välja hur mycket jag ska äta under dagen. Kram på dig och försök ta hand om dig :)

2011-04-27 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0