Dimma

Är vidrigt väder ute, men trots det vill jag gå ut för jag får sån fruktansvärd abstinens på helgerna när jag bara sitter stilla och inte rör på mig något.
Seriöst, det närmaste träning jag kommer nuförtiden är idrottslektionen på fredagar och promenaden till och från skolan varje morgon. HAHA! Helt galet.
Läser era bloggar varje dag och ni är jämt så himla duktiga! Gymmar, promenerar, springer och tränar på alla möjliga sätt nästan varje dag och jag önskar så att jag var som ni. Att jag också hade orken...
Men orkar ingenting längre.

Det enda jag orkar är att vara otrevlig mot alla som bryr sig.
Idag har jag varit jättelak mot mamma. Otroligt elak har jag varit! Den person som skulle göra precis vad som helst för mig fräser jag åt och behandlar som skit. Tar definitivt hem priset som världshistoriens sämsta person. HÄHÄ. Askul, verkligen.

Borde gå in och be om ursäkt.
Vill ta med mig mamma på en promenad ner till stan och hyra någon mysig film. Sen krypa ner i hennes famn med en filt, ett äpple, lite russin och en kopp te...
Nej, måste verkligen be om ursäkt nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är säker på att du är en toppenfin tjej. Var inte så hård mot dig själv! Inte lätt att var alla till lags. Det viktigaste är ju att du är snäll mot dig själv, är du det?

2011-04-02 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0