Uppsvälld

Aj, min mage.
Borde verkligen inte ha ätit så mycket men ursäktade min glupskhet med att jag inte kommer att äta godis på ett bra tag framöver.

Alltså det var himla gott, men jag är nog ändå en glassmänniska mer. Glass är det absolut bästa som finns! 
Åååh, tänk mjukglass med kolasås eller vanilj/gräddglass med färska jordgubbar på sommaren! Gaaah, jag svimmar så gott!

Så sjukt charmigt att jag jämt tjatar om mat?? Hähäää... Eller inte.

Är såklart livrädd för vad vågen ska visa imorgon och har världens ångest över allt jag ätit, men jag känner mig ändå så otroligt glad och stolt! STARK. Jag klarade det.

Damn, i'm good.

Hoppas det gått bra för er också bloggisar! Ni är grymma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0