Tjockisen vill ha pizza

Idag är jag TJOCK. Så äckligt jävla tjock att jag bara vill gråta när jag ser mig själv i spegeln. Mina överarmar... Låt mig dö någon. Och jag som ska ut ikväll! Kul?! Eller inte.

Klockan ett ska jag äta middag hos bästa Farmor och det hade verkligen varit superkul om hon inte insisterat på att få laga köttbullar till mig! Jag smäller av! Är så stört hungrig så det kommer garanterat sluta med att jag trycker i mig flera portioner. Åååh! Jag har ingen kontroll idag och det gör mig livrädd. Bara hon inte gjort efterrätt också för då DÖR jag.

Åt nyss ett äpple till frukost också. Varför?! Helvete, du är redan tjock nog som det är! Så äckligt vidrig är du.

Hoppas att syster snart vaknar för hon har iaf lovat mig att vi ska måla påskbrev tillsammans. Kanske kan få mig att tänka på annat en stund... 

Men vet ni vad? Helst av allt så skulle jag bara vilja trycka i mig den här pizzan just nu. HELA, och sedan slicka tallriken efteråt.


 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha ja jag har alltid varit långis jag!! det är "tack" vare mina föräldrar x) menmen, inte så mycket att göra åt saken! men vi byter tycker jag :D

tack för kommentaren föressten! <3

2011-04-21 @ 17:37:42
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0