This is the ugly damn truth

Jag kommer bli avstängd från skolan om jag går ner så mycket som ett ynka litet kilo till. Finns tydligen någon idiotisk lag här som säger att om man har ett bmi under 16 så är man inte stark nog att klara av skolan. Kul?! Eeh nej. Men det är inget alternativ för mig!
Jag har träningsförbud. Får inte ens gå den 15 minuter långa promenaden till och från skolan längre i det underbara vädret.
Mamma har gömt undan vågen. Just det här känns faktiskt skönt på ett sätt, men samtidigt är det som om allt tagits ifrån mig på en och samma gång och jag fick verkligen världens panikångestattack igår kväll efter maten då jag inte kunde väga mig. Undrar vart hon gömt den...? Hehe.
Jag har fått ett matschema av min behandlare nu också som jag måste hålla för att inte gå ner mer i vikt och det gör mig fullständigt vettskrämd! Minst fem mål mat om dagen?! Det är ju helt sinnessjukt! Mamma har köpt hem en massa olika yoghurtar till mig, och då pratar vi inte om yoghurtar som JAG hade valt utan om vanliga yoghurtar med NORMAL fetthalt. 170 kcal/dl! Gaaaah!
Hon har proppat kylen full med risifrutti (light sån tur är! inte mig emot...HÄHÄ) och en massa näringsdrycker. Tro mig när jag säger att det var det äckligaste jag någonsin druckit i hela mitt liv! Eller nära nog iaf... Banansmak. Borde heta "framkallar kväljningarsmak" ?! Smakade bananvatten med en massa, och då menar jag verkligen MASSA socker. 150 kcal för den där äckelsaken. Hur ska jag klara av detta??

Alltså jag vill så himla gärna! Jag vill bli stark igen. Jag vill bli frisk! Idag vill jag verkligen bli frisk. Jag vill klara av den sista månaden i skolan. Jag vill ha mitt underbara sommarlov som jag sett fram emot sen förra året. Jag vill vara normal. Jag vill vara mitt gamla, glada och lyckliga jag igen som kunde skratta åt allt och inget!
Ååååh, jag ska fan göra detta nu! Hur jävla svårt kan det vara?? Det är ju bara att ÄTA! ALLA äter. Det är NORMALT. Okej?! Helt normalt.

Om hon kan, så kan jag!

I'M GONNA DO THIS!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

lider verkligen med dig.. bara hoppas att det ska gå bra för dig. men med rätt inställning kommer man långt... och det verkar du ju ha:) lycka till<3

2011-04-30 @ 05:56:00
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: josefine

skönt att du känner så! Jag hoppas verkligen för din skull att du klarar det!

Många kramar

2011-04-30 @ 11:05:32
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: Ana perfect

Jag tänkte bara påminna om att skicka vikten du hade i fredags till mig :) gör det så fort du kan, håller på att sammanställa tabellen! Jag kan ha missat att du skickat in vikten, lite svårt att hålla koll på allt. Men skicka den till [email protected]. Kram

2011-04-30 @ 12:47:24
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: camilla

Hejsan, kämpa på nu jag vet att du kan klara det här. vad får du för typ av hjälp?

många kramar

2011-04-30 @ 18:10:10
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: ..

villken skola går du i ? hur vet de hur mycket du väger?

2011-05-01 @ 11:25:09
URL: http://mybestfriendana.blogg.se/
Postat av: Abigail

Krya på dig. Vill du så kan du och fastän jag inte ännu strävar mot samma sak så stöttar jag dig till tusen,

2011-05-01 @ 11:31:04
URL: http://adelgazo.blogg.se/
Postat av: mirella

du kommer klara det bara du vill det tillräckligt mycket och det gör du:) go for it girl ;D <3

2011-05-01 @ 22:39:00
URL: http://dyingtoachieveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0