Sunny day

Hejhopp!

Idag har jag varit ensam hemma. Så himla skönt! Men ändå har jag ätit som en häst. Ehm ja, men det känns okej ändå - konstigt nog.
Låg ute och solade i säkert två timmar förut, så har fått en massa färg på benen igen. Woho! Mina ben är helt sanslösa! Men mitt ansikte däremot... Haha! Tro mig, ni vill inte veta. Tacka gudarna för brun utan sol...

Tog en en och en halv timmes promenad också och höll seriöst på att dö! Herregud vad otränad jag är! Det är inte okej någonstans, men ska förhoppningsvis bli ändring nu. Kan ju inte skylla på att det är för kallt längre. Häähää.

Naaj, nu ska jag åka med Miss P och handla. Måste ju se till att de köper hem något jag kan äta när jag är här. Orka vara hungrig. 
Onyttigare familj får man förresten leta efter. Eller ENSIDIGARE kanske? (Tror inte det ordet existerar...haha) Men allvarligt taltat, köttfärssås, korvstorganoff och tacos verkar vara det enda vi äter här nuförtiden. Gaaah... Men ska väl inte klaga alldeles för mycket. Är ju faktiskt inte här så ofta.

Senare blir det matte och ikväll tänkte jag faktiskt sätta på en film om det inte är något oemotståndligt bra på tv. Funderar starkt på Narnia, tvåan, vad den nu heter... Får se!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sötis! ehehe så de är. skönt som FAN med sol alltså!

2011-04-18 @ 21:05:49
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0