Ramla ner död

Men kul att puckona i min klass vill flytta fram fysikprovet till på fredag! Gaaah, lata jävlar.
Och verkligen kul att mamma helst ser att jag sitter blixtstilla på en stol hela dagarna. Måste tjata som en galning för att ens få sätta foten utanför dörren och varje gång jag vill ta en promenad så får hon spel. Jättebra?! Eller inte.
Hon tror att mitt hjärta ska stanna så att jag ramlar ner och dör eller något. Herregud. 

Sa att jag skulle gå till affären och köpa tuggummi men tog en 50 minuters pw istället. Damn, i'm good. Hehe!
Nu ska jag fortsätta att sola mig i det fina vädret.

Dagens:

F: 1 dl youhurt med mülsi och hallon
L: 1 ägg med en liten klick majonäs och röd fiskrom, fyra små bitar skärgårdssill, lite gravad lax, fem fetaosttärningar plus lite gurka och tomat
K: ?? Antagligen en ostmacka

Puss på er stumpisar!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0