Men fy! Jag är grotesk.

Nu mår jag illa.

Frukost: En liten smörgås med smör och ost
Lunch: En halv fiskbit med pasta, kall sås och lite sallad
"Kvällsmat": 2 dl äpple och kanel yoghurt med massa müsli, mandlar och russin
Nyss: 7 halstabletter (7 KALORIER I VARJE?!?! Sinnessjukt...)

Och det värsta är att jag alltid får så galet ont i magen av halstabletter, så kommer alltså att ångra detta senare i kväll... Bra där! Heja mig! Eeh...

Vikten pendlar mellan 46.6 och 46.7 den här veckan... Känner mig tjockare än någonsin.
Ställde mig i bara underkläderna framför min helfigursspegel förut, vilket jag inte skulle ha gjort. Dog lite. Eller ganska mycket faktiskt... Hur kan jag vara såhär fet och ändå klassas som underviktig?? I don't get it.

Nej, nu måste jag kila iväg och plugga! Återkommer. 

Ciao bloggisar! Hoppas ni mår bäst. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0