Marängkakor och shopping

Ååh, det var verkligen supermysigt i fredags och jag var så himla glad hela kvällen!
Kanske inte lika glad som jag brukade vara förr, men genuint glad iaf och det kändes verkligen jättebra!
Jag åt ingen frukost och bara ett äpple till lunch, vilket kanske inte var så bra, men sen åt jag en HEL kanelbulle och TVÅ marängkakor med mörk smält choklad (gaaaah!) när vi fikade på kvällen nästan helt utan ångest, så det kändes ändå som ett litet framsteg? Jo men det tycker jag!
Målade två hönor också och så galet söta blev dom så ni anar INTE! Ska tvinga min syster att måla påskbrev med mig någon dag. HÄHÄ! Gud, jag är så barnslig.

Idag var Mami och Syster med mig i Göteborg och shoppade hela dagen och jag hittade två HELT STÖRT FINA sommarklänningar! Gaaah, ni ska bara veta! Så nu är jag lycklig! Trots den grekiska pastasalladen med fetaost och soltorkade tomater som jag tryckte i mig. Stört god. Gosh vad jag tjatar!

Förlåt för att jag inte svarat på era kommentarer. Lovar att göra det så fort jag hinner!
Puss bloggisar. Jag tycker om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0