Jobbig helg?

Har pluggat en hel del men ändå långt ifrån tillräckligt med tanke på att jag verkligen måste få mvg, gaaah! 
Och i matväg har helgen varit sämst.

Lördag:
- Yoghurt med hallon, müsli och russin
- Tacos. (Köttfärs, gräddfil, salsa, mängder av grönsaker och nachochips.)
- Två knäckebröd med smör och ost
- Ett äpple

Idag:
- Yoghurt med hallon, müsli och russin
- En laxbit, en potatis, kall äggsås, lite fetaost och grönsaker
- Ena halvan av en gigantisk fralla med smör och ost (Så galet god! UNDERBAR.) Alltså vem fan skriver så om en macka?? Haha please, ta mig härifrån!!

Var ute på en 40 minuters lång promenad förut iaf. Heja mig! Och jag har inte gått upp något. Snarare ner.

Hur kan det vara möjligt?? Måste vara för att jag ökar min förbränning och ämnesomsättning när jag äter mer och regelbundet. Eller? HEHE.

Och som svar på en fråga: Jag försöker vara snäll mot mig själv och jag skadar inte mig själv medvetet (tänkte jag skriva...) men det är väl inte helt sant antar jag...
Min kropp är undernärd och skriker efter mat som jag vägrar att ge den. Så svar nej, jag är inte snäll mot mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0