Jävla gubbe

Haha gud, jag måste skratta åt mig själv. Är så fruktansvärt lättirriterad nuförtiden...

Imorse när jag skulle gå till skolan så var det skitdåligt väder ute. Grå himmel, dimma och blåste som bara den ! Skulle ha biologiprov så var supernervös och stressad. Hade min pälsjacka på mig och drog upp paraplyet för att skydda den från den fuktiga vinden. Vad händer? En jävla surgubbe fnyser när jag går förbi och mumlar något i stil med: Alltså vem går runt med parably när det inte ens regnar? Vart är världen påväg...

HAHA! Seriöst, jag blev så jävla förbannad. Sköt dig själv och skit i andra gubbe! AAARGH. Bara för att du har fula, slitna och illaluktande kläder.

Ska förresten till Daddy nu... CRAP. Vill inte dit.
Och jag hittar inte min mobilladdare!!! Blir galen!


Kommentarer
Postat av: lizzie

haha jag hade lätt blivit pissförbannad om någon gjort så mot mig med! :D

2011-04-05 @ 20:52:40
URL: http://problemas.blogg.se/
Postat av: Hirana

Haha, jag förstår att du blir irriterad. Jag tycker också att det är frustrerande när äldre klagar och tycker att dom har rätt att göra det bara för att "dom är äldre".

<3

2011-04-05 @ 22:35:02
URL: http://hirana.blogg.se/
Postat av: e

sv: ojj tack för tipset fina du. Och jaa jag ska försöka. Det är iaf bättre att äta nyttigt än att bara slänga i sig onyttigheter :) KRAM !

2011-04-05 @ 23:10:40
URL: http://witheredflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0