Grillagrillagrilla

Ikväll är det grillfest hos coolingarna och det ska verkligen bli dunderkul! Woho!
Alla ska ha med sig egen mat så har fixat en sallad nu med tomat, gurka, vindruvor och fetaost i (mums!), en grillkorv och en tredjedels baugette. Mamma var inte glad, men har redan ätit alldeles för mycket idag så jag klarar inte mer.
Lär garanterat bli mobbad för maten men det kan jag nog ändå leva med, haha! Funderar på vad jag ska ha på mig...?

Nej, nu måste jag springa iväg och duscha. Hårinpackning och ansiktsmask står på att göra listan och sen ska jag packa daddystuff. Är där tills på torsdag tyvärr så får se hur det går.

Hörs senare gullungar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0