För många cider och frukostångest

Jag hade grymt kul igår! Träffade en massa underbara människor, dansade som en galning och skrattade mer än på länge! WOHO!
Dock var jag jävligt ostadig på benen hela kvällen, och det var inte enbart på grund av alkoholen... Orkar ingenting längre. Jag är svag. Äckligt svag!
Tur att jag stod mitt i smeten iaf, för annars hade jag garanterat fallit klantig som jag är. Fleeera gånger! Haha...

Farmor bjöd på sin äckligt goda mandelkaka igår också, och jag hade verkligen inte hjärta nog till att tacka nej. Åt den nästan helt utan ångest där iaf, för farmor gör mig alltid så lugn och glad, men sen när jag kom hem... Tror inte jag behöver säga något mer?? Eeeh...
Sen drack jag nästan tre cider också, så imorse hade jag VÄÄRLDENS frukostångest. Mamma var hemma så kunde inte hoppa över och jag bröjade gråta i ren panik. Blev inte bättre av att hon köpt fel yoghurtsort till mig heller! Oplanerade måltider är det absolut värsta jag vet.

Alltså vädret är UNDERBART. Sitter och svettas på balkongen och snart ska vi hälsa på mormor och morfar, but still, jag har mått bättre.

Varför kan jag inte bara få vara normal för en gångs skull?! Jag vill äta. Jag är HUNGRIG. Snälla låt mig!



 

Kommentarer
Postat av: gemma

tänk såhär: du dansade arslet av dig igår och då försvann mer än det du drack!



sv: jahaaaa trodde du menade bloggen xD haha. nä det är inte jag. alla bilder på mig lägger jag i "bilder på mig"-kategorien. dock ser min kropp typ ut som hon på bilden :( stora kärlekshandtag, fläbbiga lår...

2011-04-22 @ 14:03:29
URL: http://gemmassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0