Food's on my mind right now

Är så vansinnigt hungrig så det är inte sant! Helt seriöst, jag tror jag dör typ NU. AAAARHG!!
Kommer garanterat drömma om mat i natt, så vill definitivt inte gå och lägga mig än. Men jag måste. Ska ut med Emma imorgon kväll och då vill jag helst lyckas hålla mig vaken tills öppningen vid tio iaf? Eeeeeh...Hoppas. 
Och påtal om det... PANIIIK!!! Någon som vet hur många kalorier det är i en drink/cider?? För jag vågar bara inte kolla upp det själv!

Men hej, en positiv grej också (faktiskt) ! Jag sov med sockar på i natt, och det var det bästa jag gjort på länge. Funkade helt galet bra! Ni som också lider av isklumpsfötter måste testa! Om ni inte redan varit smartare än mig och gjort det vill säga... Hähäääää.

Alltså jag har fan abstinens.


Kommentarer
Postat av: gemma

har för mig att det är rätt enkelt att kolla upp på nätet exakt vilken drink det är x antal kcal i. när jag går ut så dricker jag knappt och när jag väl gör det så dansar jag ändå arslet av mig så jag brukar inte tänka så mycket på de kcal :) <3



sv: yep, the one and only. har bara ny design :P

2011-04-21 @ 05:28:05
URL: http://gemmassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, ska du flytta till gbg? plugga? :)

2011-04-21 @ 08:29:07
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0