Faaaaan

Jag stängde av min mobil imorse otrevlig och osocial som jag är. Ibland står jag bara inte ut med människor och speciellt inte med människor som bryr sig alldeles för mycket om mig. Otacksam, jag vet.
Men problemet är att nu får jag inte igång helvetestelefonen igen!!! Glömde helt av att jag bytt simkort (och alltså även pinkod!).............Gaaaah! Jag blir galen! Måste vänta ända tills imorgon kväll då mamma kommer hem och kan kolla den åt mig. Jävla skit också!

Ibland är livet underbart. Och jag är världens smartaste.
Fast man kan ju se det som att det faktiskt är rätt åt mig.

Kommentarer
Postat av: narrow

tusen kramar till dig! ♥♥♥

Pussen på kinden :)

2011-04-18 @ 23:27:39
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0