En sak till

Jag kommer att bli tjock. Äckligt jävla tjock.

Kommentarer
Postat av: Ana perfect

Nej det kommer du inte vännen! Du har ju gått ned jättemycket i vikt, vilket betyder att du är jätteduktig. Så fortsätt kämpa bara :)

2011-04-28 @ 17:18:47
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: Ana perfect

Fin kommentar från dig, det betyder så mycket! Tråkigt att höra att du inte mår bra. Vad väger du nu och hur lång är du? Jag ska ge dig ett råd, gå inte ner mer i vikt. Om du redan är underviktig så är det det sämsta du kan göra för din hälsa. Du borde istället gå upp ett par kilon i form av muskler! Jag vet att det är jättesvårt att lyssna när någon säger sådär, men jag vill ditt bästa.



Jag vet själv att jag inte kommer gå så långt som många gör. Det enda jag vill är att väga som jag gjorde förut, runt 57-59 kg och då har jag ett bmi på 18,4-19. Det är snyggt att ha former och lite muskler som tjej, kolla bara alla snyggingar som finns på nätet. Kenza t ex, hur snygg är inte hon? Och hon är inte pinnsmal :) Trust me! <3

2011-04-28 @ 23:05:38
URL: http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0