Eeeeh

Idag mår jag superbra!

Eller kanske inte.

Mat igår:

- En tekaka med smör och ost
- En stor morot
- Ett äpple
- En gigantiskt taco med alla jävla tillbehör som finns!!!
- Massa nachochips med chilismak

Dagens frukost blev yoghurt med hallon, lite russin och müsli i. Ska äta tacos med mamma sen igen eftersom det bllev massa över från igår... Mina vänner är definitivt inga storätare när det gäller grönsaker. Haha... Vi firade min födelsedag i efterskott. Blev ingen efterrätt, men fick iaf tvingat i dem lite sourcream and onionchips. Mums. Hähähähä. Har inte ätit chips på över ett år tror jag... 
Nej men usch vad jag babblar. Måste gå och plugga biologi nu. Mår som jag förtjänar.  

Tur att jag inte gått upp iaf.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0