Dumma kropp och dumma näsblod

Varför försvinner kilona från helt fel ställen?? Gaaaah! Det är så fruktansvärt frustrerande!

Man ser mina revben jättetydligt, även när jag slappnar av, och min midja är äckligt smal nu. Magen går in och höftbenen sticker ut alldeles för mycket. AAARGH! Men mina sablans överarmar och lår är fortfarane FETA. Hur fan är det möjligt?? TJOOOCKIIIS.

Förresten, är det någon som vet om det är normalt att börja blöda näsblod? Eeeh...
Det var första gången någonsin för mig i natt så blev totalt vettskrämd och väckte mamma när det inte ville sluta! Smart som jag var lutade jag mig framåt över tvättstället istället för bakåt... HAHA! Trodde jag skulle förblöda och dö. Svalde en massa blod. Och nu har det börjat igen, så sitter här med en stor jäkla bobullstuss instoppad i näsan. Supercharmigt.

Bara jag som får hål i tänderna av den här bilden? Gosh.


Kommentarer
Postat av: lizzie

åh, jag vet! Man blir smal på fel ställen...Det är så fruktansvärt jobbigt haha! :(

2011-04-03 @ 22:05:42
URL: http://problemas.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Förr i tiden brukade jag blöda näsblod jätteofta, bara sådär helt random utan synbar anledning.. såå, det är nog ingen fara tror jag! hoppas det slutat och inte återvänder! kram kram!!

2011-04-04 @ 13:18:43
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, word. promise promise! hoppas du har haft en bra dag i alla fall! :)



puss

2011-04-05 @ 18:19:09
URL: http://skinnyskinnyskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0