Biggest Loser och viktminskning

Sitter och ser på Biggest Loser just nu och fyfan vad de sliter! Det är ju helt galet och jag blir bara så enormt stolt lycklig av att se dem kämpa som de gör. De förändrar verkligen sina liv till det bättre och jag önskar så att jag var stark nog att göra samma sak...
Jag ser upp till dem, allihopa. Snälla, ge mig er styrka.

Idag har jag ett inbokat möte som vanligt med min behandlare och jag är helt sjukt nervös. Har gått ner mer än ett kilo sen förra veckan (45.0 alldeles nyss) och det är mycket på så kort tid. Vad kommer hon att säga?? Jag vill verkligen inte bli inlagd! Det skulle jag aldrig överleva! Bara tanken på att bli itvingad mat gör mig helt knäsvag. Känner paniken och ångesten komma krypandes... Hjälp!
Och jag är helt vansinnigt hungrig. Borde jag äta frukost?? Not sure. Vi får se.

Tara och Mike är två av min absoluta favoriter genom alla säsonger. Så jävla coola, och hur snygga är de inte?! Gaaah, tror jag smälter. Haha! 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0