Ändrade planer och beslutsångest

Vi åker till mormor och morfar imorgon istället och passar på att fira påsk! Hihi.
Syster är kvar hos daddy så det blir bara mamma och jag. Och åååh, vad jag fullkomligt ÄLSKAR påskmat! Ägg med rom, räkor och majonäs på, skärgårds/senaps och vitlökssill, rökt och gravad lax, mormors köttbullar och prinskorvar... MUMS! Dreglar redan. OCH, jag får absolut inte glömma mitt påskgodis heller! Hehe...

Min andra bästis kommer hit och sover hos mig i natt också! WOHO! Ska bli dunderkul! Var så längesedan jag träffade henne ensam nu. En massa supermysigt tjejsnack och alldeles för många skrattanfall väntar förhoppningsvis, men gud, jag har sån beslutsångest! Mamma tycker verkligen att jag ska berätta för henne, och jag vill, men HUR?! Kan ju inte förstöra vår kväll med en massa tårar och ledsamheter...Snälla hjälp mig?? Hur ska jag göra? Och om jag berättar, hur tusan ska jag börja?!
Antar att hon kommer se på mig att det är något som är fel, men jag skäms. Så fruktansvärt.

Gör mig normal.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0