Älskade sol

Det är underbart väder! 10 grader i skuggan och helt vindstilla. HAHA!
Sitter ute på balkongen och kämpar med mitt historiaarbete som ska vara inlämnat senaste klockan 18 ikväll. Måste verkligen ha mvg............Och det kliar i min näsa. POLLEN. Finns det något bättre?! Men synd att klaga antar jag.

45.6 kilo vägde jag förut innan frukost och det är inte klokt någonstans. Jag behöver inte ens anstränga mig för att gå ner i vikt längre och det skrämmer mig lite. Nej, snart får det vara nog! SNART.
Hoppas inte att mitt fina humör beror på den låga vikten bara, för då blir jag äckligt irriterad på mig själv.
Jag vägrar låta siffrorna styra mitt liv!




Kommentarer
Postat av: Gina

Hej! Gu vad skönt det måste vara att kunna tappa vikt utan att anstränga sig, hade en sån period en gång men nu verkar min kropp inte vilja gå ner.. superstörigt -.-.



SV:åå vad kul att du känner till en massa bloggar! Jag vill helst läsa bloggar som faktiskt skriver ut sin vikt, längd, vad de äter och eventuellt vad de tränar. Men ge mig några av dina favoriter annars!



2011-04-22 @ 16:40:42
URL: http://iwannabeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0