Allvarligt talat

Varför måste man alltid äta och fika en massa så fort någon fyller år? Snälla, kan inte någon vänlig själ förklara det för mig för jag fattar verkligen inte...
Varför inte ge henne en fin liten blomma som ju faktiskt står sig ett tag? Om vi nu ändå ska vara så jävla duktiga och samla in pengar menar jag...
Jo, för att ni är så äckligt irriterande glupska så att ni också vill ha tårta! HAHA! Patetiska är vad ni är. AAARHG!!

Och förresten så har jag utvecklingssamtal ikväll och jag känner mig så värdelöst jävla tjock så att jag bara vill lägga mig ner på golvet och dö.

Tack och hej!




Kommentarer
Postat av: Linnie

att folk fyller år verkar vara nån ursäkt för att få smälla i sig massa fett och socker. inte okej! hatar också att mat överhuvudtaget är så socialt ;o



jag tror att utvecklingssamtalet kommer att gå bra för dig! <3 du är grym

2011-04-11 @ 16:31:24
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/
Postat av: Anonym

självklart!:) jag ska fixa detta!:D puss & kram<3

2011-04-11 @ 20:28:20
Postat av: Anonym

oj, glömde skriva namn, jag ska absolut fixa det med bloglovin!:)

2011-04-11 @ 20:29:14
URL: http://skinnyskinnyskinny.blogg.se/
Postat av: Julia

Men gör twister till något som inte är förbjudet det är faktiskt bara 70kcal, som ett äpple. Och du kan ju äta halva i taget! När jag går på stan och börjar bli lite energilös brukar jag köpa en twister för att pigga upp mig och det är ju jättebra!

2011-04-11 @ 21:37:38
URL: http://newbeginnings2011.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0