45.5

Ny lägsta vikt. Kul? Borde väl skutta runt av glädje antar jag...

La mig säkert halv två i natt men ändå lyckades jag vakna x antal gånger. Helt vansinnigt irriterande! Snälla någon, låt mig sova!?
Precis när jag ska somna så fryser jag alltid så mycket och mina fötter är som två isklumpar, men när jag sedan vaknar två timmar senare är jag helt genomsvettig?! Varför? Usch vad äckligt.
Vid åtta gav jag upp och bestämde mig för att gå ner och äta frukost:

2 dl vaniljyoghurt - 120 kcal
Tre mandlar, lite russin och müsli - ?? kcal Ja, jag hatar att räkna kalorier.

Pappa har lagat köttfärssås till mig men tror att jag ska ta ett äpple till lunch istället. Åt alldeles för mycket igår så nu ska jag gå ut och sola!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis till vikten! :)

2011-04-19 @ 13:23:03
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: Anonym

göteborg **

2011-04-19 @ 14:49:41
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0