Minns ni?

Mitt eget skräckexempel.

Detta var alltså den mängd hår jag tappade efter en enda dusch på avdelningen i början av augusti. Då hade jag redan varit inlagd i flera veckor, var påväg mot en normalvikt, och åt regelbundet, men det hjälpte inte. Kroppen är mer än trögstartad...
Alla tappar inte hår, men många gör, och det är inte värt det. Jag förlorade en del av mig själv.

Mitt är självklart påväg tillbaks - är så himla glad och tacksam för det! - men i över ett halvår nu har jag haft peruk på mig varje gång jag tagit ett steg utanför dörren, och tro mig när jag säger att det inte kul. 

Jävla anorexihelvete.


Kommentarer
Postat av: Helene

Det var en stor tuss! Tur att du är på bättringsvägen! Kramis

2012-10-14 @ 11:58:42
URL: http://nystig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0