The sun sets, even in paradise

Jag lever. Tänkte att ni kanske ville veta det?
Sedan jag träffade boyfriend har jag verkligen grävt ner mig totalt, och det mesta har känts helt åt helvete. Jag drömmer om honom, och jag drömmer om morfar.

På påskdagen åkte jag, syster och mamma till Dubai, och det var så himla skönt att komma bort från allt! Jag hade telefonen på flygplansläge hela resan och övervägde seriöst att inte sätta på den när jag kom hem... 
Iaf, i Dubai var jag på ökensafari, red på kameler, besökte en av världens vackraste moskéer, var uppe i världens högsta byggnad, shoppade som en galning på Dubai mall med över 1200 butiker, sprang runt på marknader, åt supergod arabisk mat, solade, badade, åkte taxi i 180 km/h och upplevde en sandstorm. Seriöst, trodde att jag skulle dö! Det gjorde så sablans ont. Tusen brännheta sandkorn på benen och i ansiktet var inte skönt. Just sayin'...
Det var inte alltid fint väder - buhu, bränna - men ändå, över 30 grader varje dag, så det kunde jag leva med. Hehe!
Seriöst, jag har ångest. Handlade för nästan 3000 :- under hela resan! Köpte fem par skor, två nya parfymer, fyra supersöta linnen och en massa annat... Fml. Vad är det för fel på mig?

Usch vad jag babblar!
Känner mig tjock, men det är okej, för syster mår dåligt nästan hela tiden och jag oroar mig mest för henne... Är så jävla rädd att hon ska börja spy...
Vi tryckte precis i oss var sin pizzahalva till lunch för att jag ville det, och jag känner mig så äckligt elak...
Jag vet ju hur hemskt det är! 
Hon sitter mitt emot mig nu, och jag vill bara krama henne och lova att allt kommer bli bra igen. Helvete, jag blir idiooot!

Ska dock ut med bästis ikväll, och är helt jävla uppskruvad, så det blir förhoppningsvis lyckat. Hehe! Fick ett väldans gott rosévin av mamma som jag slängde in i kylen nyss, och en gullig kille kommer...

Gud, jag är ju dum i huvudet. Ska ställa mig och grädda pannkakor nu, för syrran vill helst ha dem kalla.
Och en bra sak! De säljer Royal galaäpplen för 9.90 :- / kg på ica! Mehehehehehe!!! Asbilligt.

Underbart väder ute, och det är dags att rycka upp sig känner jag. Puckat inlägg också, men äsch...
Ha en fin dag bloggisar!
Tycker om er en massa ♥

Och Dubai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0