Våghysteri och hemska drömmar

Gud, jag drömde verkligen sjukaste drömmen igår natt! Helt galet!
En styckmördare hade dödat minst tjugo personer på någon kyrkogård i Norrköpning, och jag sprang runt som en galning här hemma och var livrädd för att han skulle dyka upp i vår stad och döda mig, min familj och mina vänner. Han hade gjort en massa hemska saker med alla, och herregud känner jag bara! Hjärtat slog i hundranittio när jag vaknade.

Förövrigt idag så har jag vänt upp och ner på hela huset i mitt sökande efter vågen som Daddy gömt någonstans. Grymt irriterande! Får ju bara väga mig en gång i veckan hos min psykolog, mitt på dagen, och det driver mig till vansinne! Kan i vilket fall som helst inte hitta den... Har letat på vinden, i garaget och överallt! Sinnessjukt. Skulle inte förvåna mig om han tagit med sig den till jobbet. Haha! Mami gömde sin i bilen en gång, men då hittade jag den och just nu står den nere i hennes förråd. Hehe! Nejmen nej, det här är inte bra. Jag vet. Men måste bara försäkra mig om att jag inte går upp mer i vikt. Aaaargh!
Nejmen helt seriöst, jag känner inget kontrollbehov alls. Inte det minsta.

Nu måste jag springa iväg och städa i ordning efter lunchen som blev pannkakor med jordgubbssylt innan jag sätter mig ner och försöker plugga ikapp lite fysik. Ikväll blir det middag hos farmor!! Ciao.


Kommentarer
Postat av: S

hemsk dröm !;O

jag drömmer nästan aldrig drömmar hehe (; om jag väll gör det så är det ätstörningen som spökar ..

2011-10-07 @ 19:34:54
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: Pontus-Oskar

Hej!

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det och få fler läsare :)

Kram



http://pontusoskar.blogg.se

2011-10-08 @ 15:07:59
URL: http://pontusoskar.blogg.se/
Postat av: J

jag känner samma frustration, den enda vågen vi har står i mami och pappas sovrum... och att ta sig in dit innan frukosten är inte det enklaste. Då känner jag lätt att jag hellre skippar frukosten, bara för att se till så att jag inte har gått upp när jag väger mig senare.

J

2011-10-10 @ 18:19:33
URL: http://thisonesforyouana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0