Snigelslem

Kommer ni ihåg att jag tipsade er om rågflingegröt häromdagen?? Haha gud! Igår när jag skulle koka den så tog jag i alldeles för mycket vatten (den brukar alltid bränna fast i botten annars) och ja, det blev väl inte så jättelyckat kan man väl säga!
Allvarligt talat, det slemmigaste jag någonsin ätit! Kunde lika gärna ha slafsat i mig sniglar, så nu tänker jag äta vaniljyoghurt med müsli istället... Haha!

Do not try this at home.

Förövrigt idag så har jag varit med syster på en shoppingtur i Göteborg. Var superduktig och köpte bara en pälshalsduk till mig själv! Hähä! Jag är så bra.


Kommentarer
Postat av: S

haha låter inte så gott med snigelslem :)

2011-10-15 @ 21:41:38
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0