Jag är desperat!

Idag hag sprungit runt på stan med bästis hela dagen och letat efter halloweenoutfit till mig.
Aaaargh! Jag har ingen aning om vad jag ska vara! Hjälp mig bloggisar!!! 
Tror att jag måste klä ut mig till något relativt enkelt ändå, för jag vill inte lägga ut en massa pengar på saker som jag bara kommer att använda en gång.
Attans sablar också! Det är i helgen!
Första gången de har öppet sen i somras iaf, så det ska bli sjukt roligt! Woho! 

Förövrigt så kom jag nyss hem efter en skräckfilmskväll med bästis (känner att jag byter namn på mina vänner ganska ofta), Jacob och R. Herregud, jag tror de höll på att dö av rädsla och skrek när jag skrattade.
Jag är ganska så lättskrämd av mig, men det där var ju bara extremt löjligt. Handlade om utomjordningar och bortföranden och jag känner bara, give me a break. Spöken, monster och övernaturliga saker överhuvudtaget gör det hela så fruktansvärt overkligt. Nej! För att jag ska bli panikslagen krävs det några kallblodiga mördare och allmänt störda personer! Onda människor är det absolut värsta som finns. Hemskaste, obehagligaste och mest skrämmade.

Nu ska jag kila i säng!
Ta hand om er snuttor!

Och jämrför Spöket Laban med Hannibal...HAHA!


Kommentarer
Postat av: S

ta ett lakan och gör hål som ögon och vips du är ett spöke ;)

2011-10-23 @ 10:54:06
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

ja ville häller inte lägga massa pengar på maskerad kläder så ja köpte bara lite maskerad smink och lite blod och så ska ja ta och göra om kläder som ja inte använder. ja ska va en zombi haha. så ja la ut ca 150kr på de handla. kram

2011-10-23 @ 12:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0