I am a fighter you know

Jag åt en tekaka häromdagen, och det var den första på flera månader.
Första gången jag åt bröd överhuvudtaget sen jag kom hem från avdelningen - och det var så sanslöst jävla gott!
Hade nästan glömt bort hur gott det är. 
Egentligen så älskar jag att ha ost på, men en tekaka med prickigkorv är nästan lika mumsigt och det var knappast sista gången heller. Woho!

Heja mig!

Förövrigt.
Mami och jag ska gå ut och ta en fika tillsammans någon dag och bara tanken gör mig nervös vilket är högst irriterande. För om jag tar en kanelbulle eller en pajbit, vad är det värsta som kan hända? Vad ska de göra? Attackera mig och slå mig medvetslös? HAHA GUD.

Give yourself a break Mary-Kate.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jädrar ja, nu har jag läst ikapp mig här, dina inlägg. Har varit seg på att läsa denna helgen. Har inte haft orken till dator :P



3 terminer. Det går fort, för det mesta i alla fall, även om det kommer kännas evighetslångt ibland.



Chips är ju megagott!! Vi kan ta en chipsdag du och jag, på var sitt håll, någon gpng i framtiden i alla fall :P



Hur blir veckan?

kramar

2011-10-23 @ 22:15:23
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha du får nog passa dig kanelbullar kan ha ganska vassa tänder har jag hört och för att inte tala om äppelpajen som är världsbäst på knock outer^^ haha nää då en fika låter jätte mysigt tycker jag och som du säger vad är det värsta som kan hända? att det smakar otroligt gott?:D lova att ta det som du känner för :D



Det är inte fel på dig, tror alla har lite sjuka ideal^^



Låter som en galet bra helg?:D shoppade du ngt?:D



ÅÅ hmm inget recept jag kan komma på sådär på rak arm:P eller har du testat kycklingfärs stekt med wokade grönsaker och sötsur sås? serveras tsm med ris, kanongott :D ääääälskar det :)



puss på dig sötnos<3

2011-10-24 @ 08:53:19
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0