Dålig förebild

Varning för deprimerande blogginlägg.

Idag har jag misslyckats med precis allting hela dagen, och jag känner mig så äckligt jävla värdelös.
Vet att jag är en dålig förebild - så ni borde absolut inte läsa min blogg.

Först och var jag ute och gick alldeles för länge imorse, tills svetten rann och jag var helt slutkörd. Hejdå träningförbud. Sen åt jag bara en frukt till mellanmål och efter det tog jag vatten istället för mjölk till lunchen. Nejmen allvarligt talat, you go girl! Grym. Och för att inte tala om realistisk. Tänkte precis att jag skulle ha gått upp minst ett kilo tills imorgon då det är vägning, och kom nyss på en irriterande sak. Eller ja, inte så att jag inte har tänkt på det förut men... Sen jag kom hem så har jag inte ätit bröd en endaste gång! Om man bortser från den där gången då vi åt tacos... Aaargh!
Tur att jag ska träffa min behandlare imorgon för jag har en del att prata om här känner jag.

Förövrigt så har jag varit i skolan en sväng och hunnit bli mäkta irriterad på den där sablans fysiken som jag inte förstår. Relativitetsteorin kan slänga sig i väggen.
Efter det åkte jag hem till m&m och åt middag. (Så himla roligt att behöva matvakt.) Mami måste börja senare på jobbet för att hon ska hinna äta frukost med mig. Älskar verkligen att känna mig som en sten i skon.

Ska kanske träffa mitt ex imorgon också och det kan antingen bli mycket intressant, eller också väldigt... eeeh, awkward.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite Oliver Twist! Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: det vänder igen. jag tror på dig!! fortsätt kämpa <3

2011-10-19 @ 16:05:41
URL: http://ljusflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0