Blogginlägg till Ellen och alla andra underbara bloggisar

"det vänder igen. jag tror på dig!! fortsätt kämpa <3"

Ååh, tack fina du! Blev så himla glad!
Men jag kunde inte svara eftersom du hade skyddat din blogg och då fick jag världens samvetskval! Jag måste absolut svara på precis allt! Och ni ska bara veta hur mycket det betyder för mig - att veta att ni underbara människor tror på att jag kan klara det här. Lots of love! 

Och förlåt för att jag är så äckligt långsam på att svara! Men det kommer alltid.
Promise.

"visst börjar det bli kallt :O har liksom en tjock tröja och mjukis byxor när jag sover!"

Anonym, det låter som om du är väldigt underviktig, och det gör mig ledsen. Ta hand om dig!

Mitt äppleberoende har blivit värre. By the way... 


Kommentarer
Postat av: ellen

hihi bra det iallfall! :) mina föräldrar hittade min blogg så jag var tvungen att skaffa lösenord på den, men du kan få det så att du kan kika in ifall du vill.

användarnamnet är ljusflicka och lösenordet står i epostfältet :)



2011-10-23 @ 12:36:37
URL: http://ljusflicka.blogg.se/
Postat av: Anz

Kollar på nätet :)

2011-10-23 @ 15:09:53
URL: http://julleanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0