Back to school sweethearts!

Damn, jag ska börja skolan imorgon och borde verkligen ha panik! 
Har ju inte varit där på flera månader, och ja, kommer troligtvis att få minst tusen olika frågor från både lärare och elever. Men vet ni vad? Det gör ingenting för jag är bara glad! Ska bli så himla roligt att få träffa alla vänner som jag inte sett på så länge igen! Träffade de flesta tjejerna och killarna från klassen i fredags på en fest, vilket förhoppningsvis gör det betydligt mindre awkward att storma in på fysiken imorgon vid halv nio! Men nu blev jag nervös bara för det... Patetiskt.

Äter frukost med lilla Mami på morgonen och sedan mellanmålet och lunchen i skolan innan jag slutar. Går bara halvdagar och på måndagar och varannan torsdag är jag ledig hela dagen. Hej abstinens!
Nejmen usch vad jag klagar! Vad är det med mig egentligen! Är ju på superbra humör!
Ledig från skolan betyder ju mer fritid som betyder... Eeeh, jag vet inte, men det låter bra iaf! Hähä...

Allvarligt talat. It feels good, nanananananana!
Och jag träffade min gamla psykolog idag på ätstörningsmottagningen som jag gick på innan jag blev inlagd. Älskar henne!


Kommentarer
Postat av: Elin

Fått i mig kexchoklad idag!!

Hur går det för dig?

Skolan snart, klarar du det i fullt tempo?

kramar

2011-10-04 @ 21:03:04
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0