101 dalmatiner

Åh, jag hade en sån galet bra dag igår!

Vid tio åkte jag och syster in till stan och shoppade.
Hittade de perfekta örhängena som jag letat efter i tusen år! (Stora med svarta fjärdar i. Åh, I love them!)
Hann även med att köpa några presenter till Emma. Gud, jag skäms fortfarande... 
 
På kvällen kom bästis, och HAHA! Vi klädde ut oss till två dalmatiner tillslut! Helt galet! Tur att vi inte träffade på Cruella de Víl känner jag.
R och lillflickan kom lite senare, och sen så träffade jag en massa människor jag känner på utestället. Dansade som en galning precis hela natten och dog av värmeslag i den där sablans pälsvästen.
Men vet ni? Efter mycket tjatande så lyckades jag äntligen trycka i mig en extra banan precis innan vi skulle sova. Heja mig! 
Längtar tills på onsdag, för då ska jag och bästis ut igen - i en annan stad!

Nu ska jag hjälpa Mami med tvätten, och sen blir det kvällsfika och Pretty Little Liars med syster!

Förövrigt så är jag galet irriterad på alla klängiga killar. Aaargh!
Och Ellen, du skickade aldrig med lösenordet... Hähä!
Puss och kram!

 

Kommentarer
Postat av: ellen

menar du jag ellen som inte skickade med lösenordet? haha skulle inte förvåna mig ifall det var jag, så nu skriver jag lösenordet igen för säkerthets skull! det står i epostfältet haha :-D puss!

2011-10-30 @ 18:53:11
URL: http://ljusflicka.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, en dag får du i dig chips, det är jag säker på.



Åh lov är alltid lika härligt. Jag tyckte alltid bäst om den första dagen :P



Får nyckeln till nya lägenheten på tisdag så flytt, två möten hos psykologen och åka till farmor en dag också.



Hur mår du idag?

kramar

2011-10-30 @ 19:39:59
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja <3

du var säkert en sjukt söt dalmatin!

2011-10-30 @ 23:08:32
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0