Ibland hatar jag blogg.se

Förlåt mig snuttor, men jag kan inte svara på era kommentarer just nu!
Vet inte riktigt vad som har hänt med min blogg, men jag hoppas verkligen att de ordnar det snart - för jag är en riktig snigel på att svara i vanliga fall som ni vet.

Blev sjukt glad förut när jag var med Daddy på affären och hittade en risifrutti med hallonsylt och kardemummasmak. Vintermums heter den, och gud, låter ju supergott! Någon som har provat?

Men tusan också. Nu blev jag sugen på kanelbullar!
Eller lussebullar! Eller pepparkakor... Hehe! Var med Daddy på jobbet förut idag och hjälpte till med lite småsaker, och hans chef är så äckligt generös. Idag hade han med dig en stor burk med pepparkakor, och det är ju så himla tur att jag är normal och kan äta pepparkakor precis som alla andra.

Nu måste jag verkligen plugga!
Och sluta tänka på min gullunge.
Varför kan han inte sluta att störa mig i mina tankar?! Eeeh...
Erkänner.
Bättre än mat och vikttankar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag kommer kämpa på :) du med fina

2011-11-07 @ 21:17:31
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0