Cinnamon buns

I helgen skulle jag hem till boyie för första gången och höll på att dö av nervositet innan. Det var ett under att jag inte hällde nagellack över hela mig på vägen dit! Smarttjej_93. 
När vi kom fram bjöd hans mamma på kanelbullar, och även om jag älskar kanelbullar så slog mitt hjärta i hundranittio. Det kändes som om bankandet hördes ut och jag var helt seriöst påväg att störta ut genom dörren. I sista sekund kom jag dock på att de antagligen skulle idiotförklara mig om jag sprang iväg utan trovärdig ursäkt. Andas är bra ibland. 
Vem är rädd för en kanelbulle? Helt normalt. Nästan lika normalt som att jag äter äpplen 24/7.
Aaargh! Jag åt en freaking kanelbulle! Efter pizzan! Damn, i'm good!
Detta året ska jag äta en lussebulle. Tänkte att ni ville veta.

Och jag gillar boyie - alldeles för mycket.
För första gången i hela mitt liv har en kille kontroll över mina känslor och han kan skada mig. Mitt hjärta.

Lovar att svara på kommentarer snart. Jag är så äckligt jävla snigelseg, och slemmig. 




 


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, är så glad över att det går bra för dig! <3

2011-11-24 @ 14:14:39
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0