Dumma fötter

Aaaarghh! Mina fötter värker.

Har varit i Göteborg idag med mami och syster, på Östra. Åt lunch, hade samtal och vägde mig där på dagvården, och efter det gick vi runt på stan resten av dagen. Supermysigt! Och, jag är överlycklig. Kommer nämligen att få röra mig en himla massa mer här hemma från och med nu - så länge som jag håller vikten och inte går ner vill säga! Men woho! Det klarar jag! Hejdå abstinens.

Det är sjukt fint väder ute just nu, men jag får nog vänta tills imorgon iaf. Har gått tillräckligt idag och som jag nämnde tidigare - mina fötter värker. Höga klackar och att vara svullen i största allmänhet är ingen bra kombination...Hehe!

Fick förresten köpt mig ett par supersöta byxor och en dundersnygg klocka som jag letat efter. Heja mig!

Nu ska jag springa iväg och se på Jamie Oliver. Ciaaao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår du psykiskt nuförtiden? =) En dag ska vi båda vara helt fria från ätstörningshelvetet, vi kan och vi vill! Kramar!

2011-07-20 @ 22:36:56
Postat av: sara

Låter som det går bra för dig nu tjejen!! Grym du är Kram

2011-07-21 @ 00:32:31
URL: http://shansson.blogg.se/
Postat av: lizzie

jag misstänkte väl det :( synd för jag gillar verkligen risifrutti! men jag får väl byta ut den mot lite bättre saker :) tack för svaret!

2011-07-21 @ 15:01:18
URL: http://faatkitty.blogg.se/
Postat av: Danni.

bor du i göteborg?=)

2011-07-22 @ 01:33:50
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: camilla

åå vad glad jag blir av att höra att du fick så bra besked:D kanske kan de bli en träff innom kort då?:D hur mkt mer får du röra dig? vilket bmi ligger du på nu?



jamie olivers program är bra:D

Puss på dig

2011-07-22 @ 19:30:52
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: gaia

Hej,



ja jag mår mycket bättre nu. man har ju dåliga stunder men dom kommer mer sällan i alla fall. sen är jag oftast ledsen för att jag gått så mycket behandling men ändå fallit tillbaka smått ibland. och jag är extra känslig när jag går ner i vikt, blir snabbt ganska dålig och så. du ska se efter ett tag att det är svårt att hålla en högre vikt, jag LOVAR det. har haft svårt med det untan nd..helt sjukt hur mycket man kan äta utan att det händer något. men det har du nog upplevt.

det sociala ja..jag har alltid varit social som person och haft vänner. men såklart, innan jag blev inlagd båda ggr på slutenvården så var jag helt slut och orkade inte. nu har jag kommit tillbaka säger flera, jag är GAIA igen. och det är så kul att höra. dock är jag fortfarande underviktig och så, men jag äter exakt efter schemat och vill konstigt nog upp känner jag. liksom, om jag mår bra nu så kan jag mår BÄTTRE. och det känns fantastiskt ju! kämpa på, för livet är så himla fint egentligen. visst, det låter som en klycha. men tänk såhär: när du inte har äs att tänka på så har du massa att upptäcka..du kan resa, vara spontan-göra något sjukt bara, typ åka iväg till en stad och leva, träffa någon kärlek, känna vinden i håret och drömma, om det du vill.

stor kram och en jävla massa pepp.

2011-07-24 @ 13:29:53
URL: http://gaiapadovan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0