Jävla anorexihelvete

Imorgon åker jag med syster och Daddy till Östra igen och det känns inte bra.
Förra veckan hade jag gått ner nästan ett kilo och jag har inte ätit som jag ska den här veckan heller. Eller, alla tror att jag har gjort det, men sanningen är att jag istället manipulerat mitt matschema och fuskat med näringsdryckerna.
Verkligen inte bra, jag vet, och jag skäms! Men det är ju så jävla lätt! Varför kan ingen hindra mig för?!
Hjälp! Hoppas inte att jag gått ner något mer. Snälla söta, håll tummarna för mig imorgon bloggisar!?

Men en positiv sak. 
Förra veckan när jag kom hit så hade Daddy glömt att ställa undan vågen.
Jag fick fullständigt panik, hjärtat slog i hundranittio och anorexin i mig såg sin chans och var bara tvungen att veta, men jag stod emot! Sprang nerför trappan och skrek till Daddy att ta bort den, GENAST.
HAHA. Allvarligt talat, jag var verkligen beredd att ställa mig på den, och ändå så lät jag bli! Varför?? Jo för jag kan, jag vill och jag ska klara det här! 

Jävla anorexihelvete. Du ska ut ur mitt liv! NU.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad väger du nu och vad vägde du som minst. hoppas du mår bra !

2011-07-31 @ 22:26:22
URL: http://marminges.blogg.se/
Postat av: Loivsa

Bra:) fan vad stark du är vännen:)

2011-08-01 @ 09:07:52
URL: http://Loivsa.blogspot.com
Postat av: Loke

Håller tummarna för att du tar dig ur ÄS-helvetet! Kram

2011-08-01 @ 10:41:07
URL: http://medestruit.blogg.se/
Postat av: gaia

sv: vad glad jag blir att mina ord kan hjälpa lite i alla fall. känner väl så jag med, att det är svårt att minnas när man var helt frisk. jag har pendlat- varit halvsjuk, väldigt sjuk och nästan frisk. så det är svårt..jag tror man får tänka nytt. gå efter matschemat ett bra tag och bilda sin nya verklighet- om du fattar? :) det är så jag tänker. en nystart, som är mycket bättre och tryggare. och framförallt mer hållbar. hoppas det gick bra på sjukhuset. jag hade gått upp endel sist, lite paink men det övergick sen till en bra känsla. måste gå upp innan min folkhögskola börjar ( slutet av aug ) och sen vill jag visa min fantastiska behandlare att jag KAN. när jag var i paris i våras så bevisade jag det för mig själv och dom att jag klarade det. så nu FAN! haha..jag dör. man får använda stärkande ord väldigt ofta. peppen!

hoppas du haft en fin helg. själv var den helt galen för min del..var ute på min väns klubb i torsdags ( hon är dj på styrbord barbord ) så gick dit som vanligt med några vänner & dagen efter så kan jag knappt prata! helt sjukt..fick gå till akuten med mamma och tydligen var det ett virus i stämbanden. som tur är så har det börjat ge sig. har vilat mycket i helgen bara..lite trist! hur har du haft det? läste om pannkakor och havet! underbart ju.

KRAM!

2011-08-01 @ 23:13:42
URL: http://gaiapadovan.com
Postat av: josefine

så himla starkt av dig att stå emot! keep up the good work!

kramis

2011-08-15 @ 15:29:10
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: Nabba

Beundrar din styrka! Hur lång är du?

2011-08-22 @ 19:21:10
URL: http://nabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0