Alla vackra hjärtan i världen

God jul på er älskade bloggisar!

Jag tänker så himla mycket på er hela tiden - speciellt idag - och hoppas verkligen att ni får en helt sagolik julafton med vänner, familj, Kalle anka, jultomten, pepparkakor och en massa annan god mat! 
Det är ju bara jul en enda gång om året, så snälla söta, lova mig att unna er något riktigt fint, eller smaskigt idag! Promise? 
Jag älskar julbordet, så även om jag tar hjälp av min matplanering hela dagen ska jag försöka att äta det jag känner för och fullkomligt vägra ångest. Efterrätt är medräknat, men vin, cider och After Eight tänker jag tusan också trycka i mig bara för att det är så jävla gott. Hehe!

Är så tacksam för allt ni gjort för mig, och jag älskar livet, även om det kan vara ett helvete ibland.
God jul farfar, god jul morfar, och god jul till alla andra vackra hjärtan där ute.

Ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0