Smarttjej93

Jag är så äckligt jävla smart ibland.
Skriver min matdagbok i tre olika blogginlägg som är helt omöjliga att lägga ihop...HAHA! Hur dum får man vara?

Middag:
3 dl pasta
2 dl köttfärssås
ketchup
2 dl grönsaker
2 dl mjölk

Kvällsfika:
1 kardemummarisifrutti
1 apelsin

Tror tusan att dagen har gått ganska så bra ändå! Och även om jag äter väldigt mycket frukt och grönsaker, så hoppas jag att jag fått i mig det jag ska. Woop woop! Har iaf inte gått ner på några dagar, så det känns bra! Hähä.

Heja regelbundna måltider, heja rätt mängd och heja rätt mat!
Heja mig, och heja er!
Man kan äta väldigt mycket utan att gå upp i vikt, om man äter på rätt sätt.
Är ni ens intresserade av vad jag äter?

Puss och kram, skumbanan!
Gooosch, skumbananerna man kan köpa som lösgodis med mjölkchokladöverdrag... Dreglar!


Kommentarer
Postat av: j

ååh jag tycker att det är skitbra att du skriver matdagbok här!! då kan jag gå lite på det eftersom jag blir så himla förvirrad av vilken mängd mat man ska äta. vet att den säkert är anpassad efter just dig men det är nog en bra utgångspunkt:D hmm ja själv käkar nån sorts bvitamin främst för hyn men sen så är det ju massor med olika vitaminer man ska få i sig, usch ja missar nog många..flummmig kommentar kanske men jag är helt snurrig ikväll! ha det toopppeenbraa!:)

2011-12-19 @ 20:17:10
Postat av: hanna

Det är faktiskt kul att läsa vad du äter :-).

2011-12-19 @ 20:39:01
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0